- Totalt 0 kr
Priserna visas exklusive moms men jag vill se priser inklusive moms, hur gör jag för att ändra?
-
Blå topmeny: På höger sida mellan varumärken & kundkorg. Visa priser exkl moms klicka med musen på Exkl moms så ändras det till Inkl moms.
Jag hittar inte den produkten som jag vill ha från ett visst varumärke? Har ni den ändå eller kan ni ta fram den?
-
I webbutiken hittar man endast en liten del av sortimentet. I menyn under varumärke-leverantör kan du se ett urval av våra vanligaste varumärken & leverantörer. Kontakta oss via telefon 040-435858 eller mail info@briklas.se och berätta vad du är ute efter så löser vi det ofta för våra kunder.
Jag glömde att titta efter vilket bankgiro jag skulle betala till?
-
Vid förskottsbetalning används bg: 5531-2169
Vid betalning via Swish används nr: 123 360 3453OBS Om du lägger en artikel i kundvagnen så kan du sedan se vilka betalningsätt det fanns.
Vi är ett mindre företag / organisation och har inte bemannat leverans adressen alltid hur gör vi med godsmottagning.
-
Mindre företag kan ofta med fördel begära leverans på mindre paket till DHL service point (detta används annars till privatpersoner är en lokal Coop, bensinstation,videouthyrare etc nära Dig.) då får man SMS när paketet landat hos utlämningstället och du kan hämta ditt paket när det passar Dig.
Vi skulle vilja ha besök för att få demonstrerat en produkt är det möjligt?
-
Vi jobbar med personlig försäljning i skåne kontakta oss på 040-435858, 070-5127144.
Jag har betalt med kort men pengarna har inte dragits på mitt konto ännu?
-
Briklas policy innebär att vi skickar varan till dig och ser genom fraktmottagandet att varan är levererad först där efter drar vi dina pengar på kortet. (OBS DIBS reserverar beloppet på ditt konto för vår räkning direkt.)
Hur betalar jag med SWISH?
-
SWISH betalning ligger under KLARNA appen gå in där och välj SWISH. Annan information om betalning hittar du under fliken kundtjänst